(Zâmbete) :

duminică, 27 martie 2011

What is L.O.V.E`?

Pe toate blogurile pe care le vizionez,peste tot e vorba de "dragoste."-"love." si ma gandeam sa desbat si eu subiectu asta ca sa fiu si eu in pas cu lumea :)) ca deh` doamne doar traim in Romania       :-j.
deci...:
- ce e dragostea?
- exista dragoste sau doar senzatie de atasare?
- cat dureaza dragostea?
- putem uita,ierta?
- de ce pastram amintirile?
uite cateva intrebari pe care le.am intalnit pe bloguri in mare parte,deci...concluzia?

p.s: lasa si un commentariu` daca le stii raspunsul :).
p.s1: #.Edii: dragostea inseamna speranta, muzica. dragoste e atunci cand va spuneti totul din priviri,cand o imbratisare valoreaza mai mult decat un milion de vorbe mari,cand tii persoana respectiva de mana si simti ca esti in al 9-lea cer,ca veti fi mult timp impreuna,ca esti patruns/a de moment. dragostea dureaza atata timp cat tu esti capabil sa tii magia,sa simti ce ai simtit prima data,sa va mentineti pe linia de plutire impreuna,pentru ca eu inca vad batranei care merg de mana,isi zambesc,se plimba prin parc si parca se iubesc ca la inceput,sau cel putin asa pare...(p.s: bravo mai Edule :)) nu credeam ca o sa iasa asta din gura ta :)),din mainile tale ma rog).

6 comentarii:

  1. :)) Dragoste!!! Pai dragostea ne inconjoara, asa ca fara sa vrem scriem despre ea:))
    Crede-ma ca desi ma apuca un ras numai cand aud astfel de cuvinte, iubire, dragoste, bla bla, rad dar stiu ca exista:)) Si uite iar rad:)) rad de mine, pentru ca nu-mi vine sa cred ca rad ca naroada fara motiv, asa zic eu, cica o explicatie ar fi ca sunt indragostita:)) Dar nu cred, eu rad =))

    RăspundețiȘtergere
  2. dar totusi :)) e bine sa razi :)),ehh` ma luat si pe mine =)). uite!,hai sa radem =))`!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. dragostea fericirea iubirea asa stateam si eu acm ceva timp sa ma gandesc si in gandul meu sunt urm chesti : nu exista iubire dragoste te iubesc sunt doar iluzi pe care omul si le face e foarte clar mintea bolnava a omului " sunt indragostit " nu ....

    RăspundețiȘtergere