(Zâmbete) :

duminică, 3 aprilie 2011

Poti..? ;o333.

Te-ai gandit vrodata sa intorci timpul? ca eu da! Nu sa imi schimb viata,nu,nu asta,nici nu vreau defapt o alta viata! vreau doar sa numai am unele amintiri,sa numai fac unele lucruri,stii  cumva unde si cine tine ceasu timpului? atunci ma ajuti,te rogg?! si daca asta nu se poate,ceea ce cred :)), atunci "invata-ma" tu cum sa fac sa uit! faceam un test dintr-o revista,si era o intrebare la care erau 3 variante:"pastrezi toate amintirile,doar cele mai frumoase sau nici o amintire" daca le pastrezi pe cele mai frumoase atunci alea urate unde se duc,poti sa le "stergi"? uite ca nici pasta no stiu! deci..? pfff. cacat,sunt confuza!

3 comentarii:

  1. nu stiu cum sta treaba cu timpul asta, si cu amintirile, ce stiu e ca acest amintiri ne definesc, ca oameni, ne intaresc :) fiecare om are cutiuta lui acolo cu amintiri:)

    RăspundețiȘtergere
  2. da,asta stiu,da cutiuta mea e plina cu amintiri care numai "imi trebui`" defapt poate nici nu trebuiau sa existe ;|.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca toti am avut dorinta la un moment dat sa putem da timpul inapoi iar referitor la aceste amintiri neplacute trebuie sa treci peste ele. Doar asa vei putea sa le dai uitarii.

    RăspundețiȘtergere