(Zâmbete) :

duminică, 22 mai 2011

Nuntaaa ;>! =))

"Nuntă ca-n basme!
Costume cât mai sofisticate, părul cât mai aranjat şi cel/cea mai arătos/arătoasă mire/mireasă al tuturor timpurilor.Veţi păşi spre altar împreună şi vă veţi face cu ochii în lacrimi, jurămintele făcute de voi înşivă. Apoi veţi pleca într-o caleaşcă spre un castel, unde veţi sărbători cu prietnii, familia şi cunoscuţii până în zori de zi! Iar a doua zi veţi fugi în Caraibe!"

=)).deci  daca n.am avut ce face,am intrat repede pe `www.bravonet.ro` si am facut un test la nimereala :)) "ce mireasa vei fi?" si mai sus e rezultatuuuu! :))) asta pentru aia care cica nu vad in mine romantismmm ;o333 Dragoseee >;p! sa sugi un...usturoi!;;)>:)).deci o sa merg in Caraibi,o sa merg in Caraibe \;d/ =)).

In sfarsit am mai scris cevaaaa,si iuhuuu neeet! slava Domnului.
mama lor _|_ ;">.
deci,PLICTISEALA si CALDURA "pă` sistem" o.O.

haidi paaa xD.




_____________________________________________________



 

Pentru ca o adorrr <3!
exceptional,mirific :))).
am inebunit clasa cu eaaa >:))).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu