(Zâmbete) :

duminică, 17 iulie 2011

Multumesc,sincer!

Mersi ca mi-ai aratat ce inseamna sa nu uiti o persoana,ce inseamna sa ierti,sa fi acolo la locu` si momentu` potrivit,ce inseamna o adevarata prietenie,cum e omu`...sincer,multumesc!
Esti prima persoana care ar da cu mine de pamant si ar striga: "NU isi bate nimeni joc de tine!".
Lumea e plina de javre,iar tu mai invatat sa le dresez.
Ai stat in umbra si  mi-ai urmarit evolutia,ai vazut unde am ajuns,cand am fost jos,ai spus ca nu e problema,vom lupta amandoua ca sa ma pot ridica,cand m-am inaltat ai venit si mi-ai spus sa am grija ca e greu si caderea e foarte dureroasa.
Ti-a trebuit cateva zile ca sa ma faci sa imi aduc aminte cine eram defapt,nu sa incerci sa ma faci "sa ma uit".
Stiu ca o sa spui ca sunt extrem de siropoasa exact ca in filmele alea "cu giugiuleli" care le detesti :))).
Aaaa. si felicitari unde ai ajuns. Anyway,wait i comeeee! ;3.

p.s: "Poate ca intr-o alta viata ne vom aminti cum e sa fi copil." maybe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu