(Zâmbete) :

joi, 9 februarie 2012

ily.

Acum cateva zile ma intreaba o prietena ce inseamna dragostea pentru mine,fata de un baiat...asta nu am stiut sa ii raspund..chestile astea sunt diferite de la baiat,la baiat.Am preferat sa ii spun ce inseamna pentru mine dragostea fata de fratemiu'.
"Dragostea este atunci cand el imi spune sa plec iar eu  ma fac ca nu l-am auzit si spun ca o sa raman mai mult,din ce in ce mai mult!Dragostea este atunci cand eu nu vreau sa joc biliar pentru ca nu sunt in stare sa lovesc biluta aia nemernica iar el o baga intentionat pe aia neagra ca eu sa castig."
Postarea asta o sa ramana aici pentru el,cand o sa se faca mare si.o sa vada asta.O sa vada ca sorsa nu e in stare sa ii spuna in fata ce simte.Toate astea intaresc faptul ca trebuie sa pastrez blogul ca sa vada si el.



p.s: postare personala!
i love you !    

2 comentarii: