(Zâmbete) :

duminică, 27 februarie 2011

Haii ca incep sa dau frau liber conversatilor =)))!

• Kättÿ • pT. k asa vrea ea , pup :]] •: pup la tine kiss
• Kättÿ • pT. k asa vrea ea , pup :]] •:  =))))
x`zăhăreeeel ;o3 arrr.=]]: iti declara iubirea in doua puncte ics
x`zăhăreeeel ;o3 arrr.=]]: :x
x`zăhăreeeel ;o3 arrr.=]]:  =))))
• Kättÿ • pT. k asa vrea ea , pup :]] •: da
• Kättÿ • pT. k asa vrea ea , pup :]] •:  =)).
• Kättÿ • pT. k asa vrea ea , pup :]] •: iti da mass.uri cu hi5 ei de diva
• Kättÿ • pT. k asa vrea ea , pup :]] •: =))
x`zăhăreeeel ;o3 arrr.=]]: ca.i frumoasa si comunicativa  :))))))
• Kättÿ • pT. k asa vrea ea , pup :]] •: da =))))))))
x`zăhăreeeel ;o3 arrr.=]]: ca e barfita pentru ca e talentata
• Kättÿ • pT. k asa vrea ea , pup :]] •:  =))
• Kättÿ • pT. k asa vrea ea , pup :]] •: ce sa spunem
• Kättÿ • pT. k asa vrea ea , pup :]] •:  :))
x`zăhăreeeel ;o3 arrr.=]]: cand o barfim noi e cea mai castigata!
x`zăhăreeeel ;o3 arrr.=]]: in pozele alb-negru e pata de culoare
x`zăhăreeeel ;o3 arrr.=]]: ca orice fata frumoasa
x`zăhăreeeel ;o3 arrr.=]]: in poze cocalare
x`zăhăreeeel ;o3 arrr.=]]:  =))))))))))))))))))))
• Kättÿ • pT. k asa vrea ea , pup :]] •: :)))))))))




Edii: simti cum imi bate inima?;>. eu: nu! ;ss. Edii: inseamna ca sa descarcat! :]]]. [<33.]


Edii: si mi.am transformat carunta ;>,intr.un... eu: Leonardo DiCapriooo ! =p~ =)).[shhtT.T!]


Edi: aia si iarna poarta ochelari de soare!8-| . eu: pai dăă.[dohH] ca se usuca plasticu din ea si moare =))))).  [<3232465456].

F: da tu cum te.ai simti daca te.ar face cineva balena? /:]. D: pe uscat! =)):|.

Dirigu: calculeaza acum...sfarsitu`...adica 7 x 7 :). A: 7 x 7 [????]. 56! ba nu 14 :-??. D: ooo da! teorema Ursulei! =))).

A: deci daca mai continui vin maine cu mama ! D: huiduuu`! vi cu cos`mamasita?cos`mania ? =)))).

=))))))))).

[.pentru o saptamana "fainaaa" :x.]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu