(Zâmbete) :

marți, 15 februarie 2011

Va prostit foamea ? ...

Ahhh. Saru`mana ;;)! [dăă am inceput sa scriu mai des pe aceasta 'retea de socializare la moda':)),asta ca am descoperit ca sunt niste mici cititori care imi vizioneaza bloguleŢţţu`:)).] 

De scris…scriu da nu am idei :)). Si cum sunt eu racita,si de 2 zile nu mai vizitez scoala ;)) [partea buna!:)).] tot ma benoclez la un ecran…ma rog la un 'tembelizor' pe romaneste :-j,unde aud tot felu` de imbecilitati si vad 1921324235 de fete cretine :)). [acum daca te simti,scuze daaa nu te-am facut eu asa tuta ;| :)).] care cica isi incep viata sexoala de la 12 ani ;|…si pe langa asta ele habar au pe ce lume traiesc,la ce riscuri te supui mai ales ca tu esti una daia cu mucii la gura :)).[te-ai gandit inainte 'so faci' cata bataie iti iei daca aude mata sau tacu` ? :)).]; Culmea,chiar acum citeam in ‘Bravo Girls’ revista 'fetelor' :)),la capitolele alea 'Body & Soul' – 'Love & Sex' in care erau scrisori,mail-uri,trimise numai de la niste mucoase pana-n 14 ani care ale naibi toate aveau de intrebat despre ‘viata  sexoala’ sau afirmau ca ‘si-au traso!’ =)),spunand cu asa un entuziasm ca ar exista posibilitatea sa vina 'barza',ca 'Mos Craciun' a trecut :)),si ca ar fi dispuse sa pastreze copilu,ca-l iubeste pe actualu ‘print de Crevedia’ si sunt ele asa sigure ca ala o sa fie tata la 13-14 ani :-j si ca masa ar pupa-o cand ar auzi ;)).
Pai atunci mult success,sa 'ai' un copil bestial de frumos =)) si la 14-15 ani sa sarbatoriti amandoi aniversarea de nastere,el 1 anisor si tu poate deabia 15 sau in cazurile alea mai 'avansate/mature' 16 =)). 




Cu drag,
micilor curvulite =)))) :-xx !


2 comentarii:

  1. Asta-i bunaaa! Curvulite:)) Pai daca's proaste, nu foamea le prosteste, le-o ia curu' pe dinainte!:))

    Btw, foarte dragut blogul tau, ma bine dispune! K33p oN! KisseZ

    RăspundețiȘtergere
  2. Viata sexuala poate, ca SEXOALA nu am auzit ! Ar trebui sa recitesti postarile dupa ce le termini ca sa numai fie greseli gramaticale ! Oricum,nice day in continuare...

    RăspundețiȘtergere