(Zâmbete) :

joi, 2 iunie 2011

Nothing.

Mi-a spus cineva odată că dacă vreau să am tot, trebuie să lupt şi dacă vreau să fiu iubită, trebuie să ştiu să iubesc la rândul meu.
Şi mi-a mai zis că trebuie să-mi deschid sufletul numai atunci când sunt sigură de sentimentele mele. Doar că e atât de greu să îţi ţii mereu sufletul deschis din moment ce nu ai făcut-o niciodată până acum. DAR....încerc,nu reuşesc! iar dacă reuşesc tu îţi baţi joc de ceea ce am făcut până acum.munca mea de aţi intra sub piele,am lasat de la mine,dar orice om are o limita.Nu pot să stau să îţi baţi joc de mine.Încă sunt om! şi spun 'încă' pentru că simt ca o să cedez...dar nu.eu sunt tare! nu mă înjosesc în faţa unor persoane care doar vor sa ma 'intimideze'.Mai bine spune-mi în faţă şi hai să o terminăm sau să începem!

Până la urmă decizile mele,regretele mele!
(punct.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu