(Zâmbete) :

joi, 18 august 2011

Imi doresc multe,asa.i`?!



Daah,imi doresc sa fiu din nou copilul ala care isi facea cort din presuri in curtea celei mai bune prietene,copilul care se credea in tot felul de "clanuri",care ii era frica sa se urce in copaci,copilul care credea ca fericirea e vesnica si daca te.a lovit odata numai pleaca...gresit,foarte gresit,fericitea e trecatoare! Copilul care credea in dragostea adevarata dintre Barbie si Ken,care intotdeauna avea grija de papusile ei,care fugea de mama in tot cartierul pentru ca ea nu vrea sa manance.Dar acum,acum copilul acela sa mai marit cu ceva ani,ani buni,ani care si.au pus amprenta pe zambetul ei,numai crede in fericire vesnica,da tot o asteapta..da,copilul de ieri azi spera la un viitor stralucit si la o fericire mare,nu vesnica,caci gandul acela a parasit.o de mult...Parca as fi derulat caseta si acum ma vad in trecut,vad cum ma imbratisa tata si imi spunea sa fiu cuminte si sa am grija de mine,o vad pe mama cum venea de la servici dupa o zi obositoare ma pupa pe obraz si imi spunea ca ma iubeste..mama inca mai e aici si inca ma iubeste,de restul prefer sa nu comentez.

Daca te plictisesc,imi cer sincer scuze.
oricum...te saluta copilul de ieri o.o`!

Un comentariu: