(Zâmbete) :

sâmbătă, 6 august 2011

Who I'am?.

Stiu doar eu.Sunt sigura ca nu ca tine,ca ea,el sau ca voi.Poate nu sunt asa cum se asteptau altii...dar poate sunt asa cum vreau! Nu sunt o asa 'frumusete' ca tine...am momente cand ma urasc si momente cand ma iubesc (mai putin alea cu iubitu`),nu vreau sa fiu ca tine,nu imi doresc!Vreau sa fiu exact cum am visat....dar pana atunci succes mie :-j.Poate ca ma critic,poate ca sunt momente cand sunt dezamagita de mine,poate ca 'Bubu si mama stiu cel mai bine cand urlu la mine insumi :)) si poate ca nu o sa ma intelegi niciodata....sau nici macar nu depui un efort.La inceput blogu` insemna altceva pentru mine,nu neaparat un jurnal virtual,defapt faza e ca niciodata nu am putut sa tin un jurnal,dar deja numai este totu` lapte si miere,ma maturizez si pierd ce credeam ca odata aveam,pierd copilaria,imi dau seama de lucruri ce de mult trebuiau rezolvate,imi dau seama de persoane care credeam ca...in fine,oricum nu o sa imi vada blogul niciodata!
Dar promit,si am spus ca p-r-o-m-i-t,ca o sa vina vremea cand nu or sa mai stea lucrurile asa.Asta pentru toti anii astia "sufocanti",pentru egoismul si rasa ta de om.


Si totusi: cu respect,eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu