(Zâmbete) :

marți, 20 septembrie 2011

Me your remember ?

.. sunt eu , fata ta omule , copilu care cu ceva timp in urma te diviniza ,copilul care nu credea in ce spuneau altii , credea in tine ... copilul care inca traieste in basme si se iveste grav de realitate . Aceeasi eu pe care ai parasit-o acum 10 ani , care nu credea ca banii poate afecta atat de mult lumea sau cel putin nu sangele tau ! Mai ma ti mine ?! stiii ? au trecut 2 luni de cand nu ma mai cauti , oare tie iti este la fel de dor de mine  cu imi e mie ? Nu vreau sa mai te cred tata , defapt nu esti , dar totusi esti ... oricum tata e prea mult spus , tu esti doar suma de cacat de la sfarsitul lunii ! M-ai dezamagit !

I miss you dad :\\\!

2 comentarii:

  1. Tatal meu nu ma mai cautat de un an sau un an si...asa eram si eu la inceput, incercam disperata sa ii atrag atentia, pana intr-o zi cand mi s-a pus pata, da de ce sa te caut eu tot timpul, ar trebui sa fie invers, niciodata nu ai stiut sa imi fi alturi, asa ca il reneg ca tata si dupa ce ca astea nu au fost de ajuns, a facut-o si pe mama sa sufere si sa creada ca numai ea gresea in relatia lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nasol . La mine a fost vorba de " inselat " ca pe cand aveam eu 4 ani ei s-au despartit . Acum e recasatorit si are un copil la care tin enorm ... faza e ca eu credeam in el atat de mult si nu ma asteptam sa faca dastea , din cauza ca mama a dat marire de alocatie . Cacat , nu imi plac oamenii pe care ii fac banii , pana la urma tu ii faci nu ei pe tine .

    p.s : incerc sa imi traiesc viata si il las pe el sa fie nesimtit caci il defineste . iar despre tine , imi pare rau ca si ai tai sunt in situatia asta de rahat .

    RăspundețiȘtergere