(Zâmbete) :

duminică, 2 octombrie 2011

I need a hope ..

Ma simt pierduta,extrem,am pierdut legatura cu lumea noastra,exact ca o revista care o citesti si nu iti mai trebuie..poate iti amintesti de ea  dupa un timp sau poate nu. Numai mi se intampla nimic bun de la o vreme,aproape nimic! Ce imi apare in fata poate e " ilegal " sau nu imi " apartine " . Numai rad cu pofta aia de viata,numai e zambetul meu,numai sunt eu..ma caut si nu ma gasesc. Vreau sa mi se intample macar trei lucruri bune,trei importante! Se spune ca lucrurile bune vin atunci cand incetezi sa le mai cauti,cand renunti la lupta. Dar eu nu pot sa renunt! Pana la urma daca Dumnezeu vrea sa se intample,se va intampla,nu pot sa schimb eu cursul lucrurilor,pot doar sa ma bucur sau sa le accept...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu