(Zâmbete) :

luni, 14 noiembrie 2011

Habar nu am ...

As scrie,pur si simplu am un chef nebun de a tasta,habar nu am cu ce sa incep sau unde sa termin...Acum e soare si frumos iar in 2 minute sa lasa ceata . De ce? De ce mi se tot intampla dastea? De ce trebuie sa zambesc iar apoi sa imi dispara sclipirea din ochi? De ce trebuie sa vad acea mutrisoara doar cateva secunde la nu stiu cat timp? De ce imi e atat de dor de acel copil din mine? Stiu ca ceea ce vreau nu s-ar putea indeplini niciodata,stiu ca o sa spui ca asta e legea firii si ca o sa mi se intample si ce vreau eu,poate ce vreau eu sa mi se intample,nu se intampla pentru ca mi-ar face rau...atunci,atunci majoritatea lucrurilor sunt rele ? Nu inteleg....
Poate am inceput sa numai fiu coerenta in ceea ce scriu,poate nu iti place ce postez eu...dar nu esti obligat/a :| .

2 comentarii: