(Zâmbete) :

marți, 8 noiembrie 2011

Pentru a 10 oara te iubesc :x !

Stii cum se spune,lovitura vine de acolo de unde nu te astepti...iar de data asta lovitura a fost una placuta .
Mi-am dat seama ca e singura persoana interesata de viata mea . Indiferent cat ar vrea altii sa se apropie de tine nu merge,nu au acel ceva...isi dau interesu` numai pentru ce esti tu la exterior si ce lasi sa se vada,cand e vorba de interior,se plictisesc :| . Nu e nimic,nici nu ma asteptam sa fie ca tine,stiu sigur ca nu sunt multe persoane asa,iar eu am avut norocul ca te-am gasit iar pentru sta ii multumesc lui Dumnezeu . sunt persoane care ar face orice as face eu,dar din pacate interesul asta pare a fi fals,se dau prieteni cu "tine" doar pentru ai scoate din anonimat,de parca "tu" ai fi un mare "V.I.P"...prefer sa tac ca poate o sa vada cineva asta candva si nu vreau sa stric ce "acea persoana" incearca sa cladeasca ...

p.s: poate nu ai inteles dar ironia era ca nici nu trebuia ! ;;).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu